سلام سلام !! امیدوارم حالتون خوب باشه .ما بالاخره بعد از سه ماه دوری ،امروز با ترینر stronghold legends ( بازی افسانه قلعه )برگشتیم !

و اینو بگم که برای آینده خبرای خوبی براتون دارم!

خب بریم داشته باشیم !!

یادم میاد اولین بازی که رو سیستمم نصب کردم قلعه ی 2 بود. (عشق در نگاه اول) که بدون ترینر تونستم تموم مرحله هاشو رد کنم(آفرین به خودم) !!

تا الان که میگذره من همه ی نسخه های قلعه رو بازی کردم و اکثر مرحله هارو با ترینر رد کردم !!(خیلی حال میده)پ

راستی اگه پایه بازی آنلاین قلعه هستین  بهم اطلاع بدین :) بریم باهم یه دست بازی کنیم :)

 

بریم سراغ ترینر stronghold legends

امیدوارم شما اون دسته نباشین که افسانه قلعه رو با قلعه 3 اشتباه می گیرن:(

 

 

ترینر بازی قلعه

 

ویژپی های ترینر بازی افسانه قلعه

  • بی نهایت کردن سکه !!
  • بی نهایت کردن غلات
  • بی نهایت کردن منابع آهن چوب و ....
  • بی نهایت کردن ...
  •  

کلا خودتون استفاده کنید متوجه میشین چه امکاناتی داره !

نحوه ی اجرای ترینر و استفاده

  1. از پایین مطلب دانلود می کنین
  2. در صورت نیاز استخراج می کنین و اونو تو مسیر نصب بازی کپی می کنین.
  3. چیت رو اجرا کنید و روی lunch کلیک کنین. (اگه ارور داد.آنتی ویروس خاموش کنین)
  4. وارد بازی بشین و کلیدای F1 تا F8 رو فشار میدین تا براتون فعال بشه

 

تصویری از ترینر:

 

دانلود با لینک مستقیم

 

راستی شاید این مطلب چیت زولا هم برای شما مفید باشه!!