پس از معرفی  ترینر بازی gta v، این بار به سراغ ترینر بازی gta iv میریم!

بازی های راک استار محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های این سال ها بودن! که مطمئنم گیمرای ایرانی از لذت این بازی ها بی نصیب نموندن!

اشاره به این کنم که من از سری گذشته تا الان علاقه مند به بازی های gta  بودم و خودم شخصا خاطرات زیادی با راک استار تجربه کردم که بسیار لذت بخش بوده!!

همینطور که با جریان این بازی ها آشنا هستین بدون هیچ مقدمه ای میریم سراغ ترینر بازی !

طریقه راهندازی ترینر gta iv

خب طبق روال عادی ترینر های سایتمون برای راهندازی ترینر بازی gta iv هم به شیوه قبل عمل میکنیم

خب

مثل همیشه ترینر رو در مسیر نصب بازی قرار میدید.بعد ترینر رو اجرا میکنید و بعد بازی رو هم باز میکین

و در طول بازی کلیدای زیر رو فشار میدین تا ترینر براتون فعال بشه

نکته:ممکنه آنتی ویروس فایل حاوی ترینر رو به عنوان ویروس شناسایی کنه. پس قبل استخراج فایل و استفاده از ترینر بهتره لطفا  ویروس رو خاموش کنید.

F1 -جاودانگی در طول بازی

F3 – مقدار نامحدود مهمات و نارنجک

F4 -با یک حمله دشمن را می کشد

F5 -استقامت نامحدود

F6 -سرعت زیاد

ادامه مطلب را در نایاب سیتی بخوانید